جایگزینی برای دیالیز برای درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

جایگزینی برای دیالیز برای درمان نارسایی کلیه

جایگزینی برای دیالیز برای درمان FailureDialysis کلیه به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه، آن می تواند بسیاری از علائم ناشی از نارسایی کلیه را کاهش دهد. اما آن را نیز برخی از عوارض جانبی که کیفیت زندگی بیمار را تا حد زیادی کاهش خواهد آورد. بنابراین بیمار می خواهید به دنبال برخی از درمان جایگزین برای دیالیز.

چه درمان می تواند جایگزینی برای دیالیز برای درمان نارسایی کلیه؟

درمان با سلول های بنیادی به سلول های بنیادی به مناطق آسیب دیده بروید و بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط مناسب است. در سال های اخیر، این درمان به طور گسترده ای به یک اثر کاملا بالقوه در ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی استفاده شده است که برای درمان بیماری های تنفسی، cerebropathy، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، درمان با سلول های بنیادی را نشان می دهد.

در واقع، به جز این درمان بسیاری از طب چینی نیز می تواند درمان جایگزین برای دیالیز وجود دارد. برای بیمار متفاوت شما باید درمان های مختلف را انتخاب تا که به اثر درمانی بهتر. اگر می خواهید مطمئن شوید که کدام برای شما بهتر است، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

چگونه می تواند نارسایی کلیه درمان با سلول های بنیادی؟

ساقه رفتار سلول درمانی بیماری های کلیوی با سلول از بدن خود بیمار است که با هدف درمان بیماری های کلیوی از داخل با ترویج گردش محلی کلیه، ساخت گردش خون طیف یک طور مداوم در ترمیم آمده است.

اگر شما علاقه مند در سلول های بنیادی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه توسط کسانی که جایگزینی برای دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما مشورت کنید.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: